4 Mayıs 2012 Cuma

YİNE SENİ ÖZLEDİM...



Henüz birkaç dakika oluyor gittin gideli ve ben seni özledim…
Tütününün kokusu hapsolmuş arabada, boşalan yanımdaki koltuğun sıcağına dokunuyorum. Az önce bıraktığın elim gibi o da soğuyor yavaş yavaş ve ben yine seni özledim…
Veda etmeden önce söylemeye cesaret edemediklerim dökülüyor dudaklarımdan, ‘Kime gidersen git ama şimdi sarıl bana ne olur…’
Yetinmeyi öğrendiklerim, istemeye korktuklarım, vermeyi esirgediklerin ve ben seni yine özledim…
Sağ avucum sen kokuyor, radyoda bıraktığın kanalda hüzünlü bir aşk şarkısı, ‘Mecbur edemem, gönül rızanla sev beni…’  ve ben seni özledim…
Ağlatan bir şarkı, huzur veren bir nehir, korkutan bir yalnızlık gibi yüreğimdesin. Her ayrılışında bende kalan paçalarınla avunmayı öğrendim ama ben yine seni özledim…
Neden bu gün bu kadar buruk içim? Belki sebep gri denizin rengi… Kâğıttan bir gemi yapıp koysam… İçine bezden bebekler. Biri sen, biri ben olsam… Aşkı bilmeseler, ayrılık acı gelmese. Yüzlerinde hep bir gülücük… Ama ben seni yine özledim…
Yüreğim yorgun umutlar biriktirmekten şikâyet etmiyor. Sadece bir bilen sen ve ben ol istiyor, çünkü başkaları anlayamaz. Korkuyorum. Acelem belki de bundan. Zamanı boşa tüketmek, her geçen anın sona biraz daha yaklaştırdığını bilmek.
Ama ben yine seni özledim…

AYTEN - syf 107

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder