31 Mayıs 2012 Perşembe

AYTEN / Sayfa 92


Boynuna dolanmış uzun bir saç telinden habersiz yanı başımda uyuyorsun.

Senli zamanları uykuya harcayacak kadar cömert değilim. Gözümü bile kırpmadan, nefesimi tutarak seni biriktiriyorum. Dudaklarımda teninin tuzu ile geceyi seninle güne çevirmenin sarhoşluğunu henüz üzerimden atamamışken, sabaha seninle başlamanın mutluluğu sarmış ruhumu.

Yüzünün tüm kıvrımlarını inceliyorum. Çektiğin her bir solukla içine girip, gördüğün rüyanda olabilmek için dua ediyorum. Seni uyandırmaya korkarak, parmak uçlarımla kokumun karıştığı tenine dokunuyorum usulcacık. Sonra kendimi kokluyorum, sen kokuyor.

Tüm resimleri sildim hafızamdan, tek tek seni çekiyorum, her karede sen varsın artık. Kirpiklerinin kıvrımı, aralanmış dudakların, çarşafı üzerinden sıyırıp atmış çıplak bedenin…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder