20 Ocak 2014 Pazartesi

Küçüktüm büyüdüm…


Bundan sonra yazacağım her cümle yalnız senin için… Gerçeğimi sakladım satır aralarına… Sırrım sende, özüm saklı içinde…
Ne çok yalnızlıklar yaşadık birlikte, ne ayrılıklar, ne terk edilişler… Birkaç doğru ve bir dolu yanlışlar…
Affettim seni… Affettim seni her üzeni…
Sana hiç, ‘Seni seviyorum…’ demedim… Herkes gibi kendimi sevdiğimi bilmeyenlerdendim… Biliyorum geç kalmadım… Ve biliyorum, ilk mektup için de çok geç kalmış değilim… Yazmak için öyle çok anı topladım ki… Ama artık yazmak istediklerim onlar değil… Onlar bugüne getirenler oldu… Ve geçmişteki yerlerini aldılar…
Bundan sonra mor perdenin arkasındakileri anlatacağım sana… Aslında görmek istediğin ama görmekten korktuklarını… Susup söyleyemediklerin gibi bakıp göremediklerini sereceğim önüne…
Gönlümün kapılarını sana açtım sonuna dek…
Geceyi bekledim aydınlığı görmek için…
Sonsuzda aldığım yol bir karış bile etmez…
Ama içim rahat,  yolumu aydınlatan öyle bir yıldız var ki…

Senden başka kimse bilmez…
NALAN GÜVEN / AYTEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder