7 Haziran 2012 Perşembe

BEN SENİ DİNLERKEN...



Ve ben seni dinlerken anlaşılır oluyor;

“Bir Yusuf Masalı…”

“Ismarlama bir hayatın bırakılışı…”

Uzak bir şehrin tenha kuytusuna çekiliyorum

Bilmediğim insanların hayatlarına dokunuyor

Gecenin gözlerinde yolculuğa çıkıyorum

Sadece -Sen ve Ben- oluyor evren

Ben seni dinlerken…



Tahta bir masaya dökülüyor cennet meyveleri

Sözcüklerinle dudaklarından...

Güneş bir kelimenle uçsuz bucaksız denizleri ısıtıyor

Gemiler bizim için yüzüyor maviliklerde...

Gök kubbe dinliyor en duyulmamış hikâyeleri

Mercan kıyısında bir martı kanadında

Sadece -Sen ve Ben- oluyor yerküre

Ben seni dinlerken...



Bizim için yazılıyor şiirler

Tenhalar coşuyor ardında bırakırken yolları

Nefesim karışıyor kelimelerin soluğuna

Sokaklar görüyor aşkın feryatlarını

Bir gün daha çoğalıyor sözünü biriktirdiğim ömrümde

Dönüş için geç, kalmak için vakit var bahara

Sadece -Sen ve Ben- oluyor cihan

Ben seni dinlerken…


05.06.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder