17 Nisan 2012 Salı


Biliyordum! Öyle kolay değildi seni sevmek… Sessizce biriktirdim seni yüreğimde…

Sen içinden kahkahalar atarken acınası halime, ben sustum. Bir anlık bakışını yakalayabilmek uğruna gözlerine hapsettim umutlarımı. Tek özgürlüğüm düşlerim oldu. Üşüyen tenimi sevdanın ateşi ile düşlerde yaktım. Dudaklarından seni sevmenin tadını damla damla emdim. Günahları ekledim birbirine. Seni unutmayı denemedim bile.

Söylediğin her bir sözü nefesimi tutarak dinledim. Her bir kelimeye anlamlar yükledim. Herkes için hiç olduğunu sandıkların benim için her şey oldu. Aldırmamış gözüksen de sen hep fark ettin. Böylesi bir sevda mı korkuttu seni bilmiyorum. Ya da inanmadın, uğruna can verecek bir aşka tutulduğuma.

Yasak zamanların kalabalık yalnızlığında buldum seni. Yüreğime sakladım aşkı, bazen de kelimelerin arasına.

Adı sen oldu umutların. Yaşanmış ve yaşanacak her ne varsa aşka dair, adınla başladı.

Yasaktı seni sevmeler bana. Suskunluğum taştı bedenimden, kalemime döküldü. Ateş oldu parmaklarım, kâğıda sıçradı kıvılcımları, tutuştu, söndüremedim…

Beklemek zor gelmedi de, gelmeyeceğini bilmek acıttı. Sevmek zor gelmedi de, sevmeyeceğini bilmek kanattı…

Nalan Güven / AYTEN syf:89

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder